Sunday, August 21, 2016

טרור אסלאמי - 214 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בטורקיה בפיגוע התאבדות; 30 הרוגים בתימן; 25 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים באפגניסטן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" נהרגו ברואנדה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; חייל נהרג במצרים; לוחם במחתרת הכורדית נהרג בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 214 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-20 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי סוריה בידי הצבא הסורי, הכוחות הרוסיים וכן גם הכוחות האמריקאים שפעלו מהגבול הטורקי. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור העיר חסכה, חאלב, חומס, אל-חמה, דרעא, דיר אל-זור, מנביג', בצפון מחוז לטקיה ולאורך הגבול המשותף עם טורקיה. מקורות בלבנון מסרו על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" בקרבות שהיו באזור העיר חאלב – בין ההרוגים היה מפקד בכיר בארגון. מקורות מדינים בטורקיה מסרו ש"אסד יכול להיות חלק מהפתרון המדיני בתקופת המעבר בסוריה".

30 killed, 94 injured as blast rips through wedding ceremony in Turkey

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-20 באוגוסט 2016 על הריגתם של 25 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בהפגזות ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו גם 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שהוצאו-להורג בשל הריגתם של 87 בני-אדם.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-20 באוגוסט 2016 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו באזור הגבול המשותף עם תימן. מקורות נוספים מסרו שהמיליציות השיעיות הפרו-איראניות הוציאו-להורג 15 חיילים מהמשמר הרפובליקני המזוהה עם ממשלת עדן ועם הקואליציה הסעודית.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-20 באוגוסט 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו נגד ארגון "הטליבאן" הפועל ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 באוגוסט 2016 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם "הטליבאן הפקיסטני" בהפצצה אווירית שנערכה ליד הגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
רואנדה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים ברואנדה מסרו ב-20 באוגוסט 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה באזור רוסיצי שבמערב המדינה. יום קודם לכן, נהרג טוריסט מוסלמי נוסף מארגון "אל-שבאב" בפעילות יוזמה שנערכה באזור. כמו כן נמסר על מעצרם של טרוריסטים מוסלמים נוספים המזוהים עם ארגון "אל-שבאב". ככול היודע זאת הפעם הראשונה שארגון "אל-שבאב" ניסה לבסס אחיזה טרוריסטית ברואנדה בעזרת אזרחים מקומיים.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-20 באוגוסט 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יוזמה של חיילי "האיחוד האפריקאי" הפועלים בדרום סומליה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-20 באוגוסט 2016 על הריגתו של חייל אחד ועל פציעתם של 5 חיילים נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-20 באוגוסט 2016 על הריגתו של אחד מאנשי המחתרת הכורדית בהיתקלות שהייתה בדרום-מזרח טורקיה. בהיתקלות נפצעו 5 חיילים טורקים.
--
טורקיה – טרור: מקורות רשמיים בטורקיה מסרו ב-20 באוגוסט 2016 על הריגתם של 30 בני-אדם ועל פציעתם של כ-100 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בעיירה הנמצאת ליד הגבול המשותף עם סוריה. גורמים רשמיים האשימו את ארגון "המדינה האסלאמית" במעשה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: