Thursday, August 4, 2016

טרור אסלאמי - 254 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" ו-2 חיילים נהרגו באפגניסטן; 30 הרוגים בניגריה בהתקפה של מיליציות אסלאמיות; 25 הרוגים בתימן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 הרוגים בקשמיר מירי של חיילים; ארה"ב תקפה מטרות טרור של ארגון "אל-שבאב" בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, במצרים, בטורקיה, בקשמיר, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 254 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-3 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. גורמים אזרחיים מסרו שהמשטר הסורי השתמש בוודאות בנשק כימי נגד אזרחים במהלך קרבות שהיו באזור העיר חאלב, וכי נמסר על עשרות נפגעים. גורמים אחרים האשימו את המורדים בשימוש בנשק כימי בחאלב שגרם להריגתם של 7 בני-אדם. דוברים נוספים באזור חאלב מסרו על עשרות רבות של הרוגים שהיו במהלך קרבות קשים באזור העיר חאלב בין הצבא הסורי לבין ארגוני הטרור אסלאמיים הפועלים בעיר. באתרים שיעים פרטיים נמסר על הריגתם של כ-250 בני-אדם בחאלב המלך היממה האחרונה.

Five dead, dozens injured in chemical gas attacks in Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-3 באוגוסט 2016 על הריגתם של כ-60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בעיראק מסרו על הוצאות-להורג נוספות שהיו בעיר מוסול הנמצאת בשליטת ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-3 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בדרום תימן ובצפונה. כמו כן נמסר על סדרה של פיגועי-טרור וירי של צלפים נגד כוחות-הביטחון של ממשלת עדן הפרו-סעודית.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-3 באוגוסט 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן", וכן על הריגתם של 2 חיילים בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה נגד הארגון הפועל במחוז בדחשאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-3 באוגוסט 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ליד הגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
סומליה – טרור – ארה"ב: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-3 באוגוסט 2016 על התקפה אווירית של ארה"ב שנערכה נגד ארגון "אל-שבאב" בדרום סומליה במהלך היממה האחרונה. לא נמסר על נפגעים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי ואתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 באוגוסט 2016 על הריגתם של לא פחות מ-30 בני-אדם בהתקפה של אנשי המיליציות האסלאמיות החמושות של שבטי הפולאני הפועלות ברחבי נגריה נגד נוצרים וכפריים.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים הודו מסרו ב-3 באוגוסט 2016 על הריגתם של 2 אזרחים מירי של חיילים הודים שמהלך הפגנות אלימות רחבות-הקיף נגד הנוכחות של הודו בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: