Monday, August 22, 2016

טרור אסלאמי - 305 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 43 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים נוספים בטורקיה; 15 בני-אדם ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיגוע-התאבדות סומליה; 10 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בדרום-סודאן; 6 הרוגים בניגריה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 3 הרוגים בפיגוע התאבדות בקמרון;  2 שוטרים נהרגו במצרים; הרוג בסעודיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בקשמיר, בלוב, בתימן, במאלי, בסודאן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן באפגניסטן; סה"כ 305 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים וצבאיים בסוריה מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על קרבות עם עשרות נפגעים באזור העיר חאלב. כמו כן, מקורות צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של יותר מ-50 טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו באזור זה בלבד. קרבות עם נפגעים רבים מאוד היו באזור דיר אל-זור, אידליב, חומס ואל-חמה. בכל האזורים הללו נמסר על מבצעים צבאיים יזומים של הצבא הסורי שנערכו נגד ארוגני הג'יהאד ונגד כוחות המורדים הפועלים באזורים האלה.

15 KILLED IN SOMALIA SUICIDE CAR BOMBINGS 

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על הריגתם של 60 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים-סעודיה: מקורות סונים ושיעים בתימן מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בין המיליציות הסוניות למיליציות השיעיות. כמו כן נמסר על הריגתו של אזרח סעודי אחד וכן על פציעתם של 6 אזרחים מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי המיליציות השיעיות שפעלו מהשטח התימני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על הריגתם של 43 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על הריגתם של 15 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהתבצע עם מכונית-תופת בידי  2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "של-שבאב" שפעלו במחוז האוטונומי פונטלנד. בין ההרוגים היו סטודנטים ואנשי כוחות-הביטחון של פונטלנד.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות-הביטחון של דרום-סודאן לבין מורדים מקומיים הפועלים בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על חטיפתם של 13 תושבים בידי הארגון.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר קהיר.
--
טורקיה – טרור: מקורות רשמיים בטורקיה מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על 20 הרוגים נוספים בפיגוע ההתאבדות שהתבצע ליד הגבול עם סוריה ב-20 באוגוסט 2016. בכך עלה מספר ההרוגים בפיגוע ל-50 בני-אדם.  מרבית הנרצחים היו כורדים. גורמים בטורקיה מסרו שנער ב-13 ביצע את הפיגוע.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי. בחודש האחרון נהרגו בקשמיר עשרות רבות של אזרחים, טרוריסטים מוסלמים וחיילים בקרבות, בהיתקלויות ובהפגנות אלימות מאוד של מוסלמים.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים רשמיים בקמרון מסרו ב-21 באוגוסט 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי מארגון "בוקו חראם" שהצליחו לחדור לקמרון מאזור הגבול המשותף עם ניגריה.
==

ד"ר יוחאי סלע