Sunday, August 7, 2016

טרור אסלאמי - 346 הרוגים ביממה האחרונה

220 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 45 טרוריסטים מוסלמים, אזרחים, חיילים ושוטרים נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בתימן; 4 הרוגים בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בבלגיה; הרוג בסומליה בהתקפה של מרגמות; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בתימן, בסודאן, במאלי, בניגריה, בטורקיה, בקשמיר, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בבנגלדש, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 346 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים, כורדיים ורשמיים בסוריה מסרו ב-6 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-220 בני-אדם ביום של קרבות קרקעיים קשים מאוד שנערכו במהלך היממה האחרונה באזור העיר חאלב ובאזור העיירה מנביג'. כמו כן נמסר על הריגתם של רבים נוספים בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. דוברים כורדיים מסרו שכוחותיהם הצליחו להשתלט כליל על העיירה מנביג'. ובאזור העיר חאלב הן ארגוני המורדים והן הצבא הסורי מסרו על ניצחונות משמעותיים במאוד במהלך היממה האחרונה. המורדים מסרו שהם הצליחו להסיר את המצור מעל העיר חאלב.  מאות רבות של הרוגים היו במהלך היומיים האחרונים באזור העיר חאלב בלבד.

Syrian army kills 300 rebels in Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-6 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על הפצצות אוויריות שנערכו באזור העיר רמאדי שבמהלכן נהרגו עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות סונים ושיעים בתימן מסרו ב-6 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו בידי הקואליציה הסעודית הפועלת בתימן. גורמים תקשורתיים נוספים מסרו על הרוגים נוספים הפצצות סעודיות שנערכו בטעות על כוחות פרו-סעודיים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 באוגוסט 2016 ל הריגתם של יותר מ-45 טרוריסטים מוסלמים, אזרחים, חיילים ושוטרים ובסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. לפחות 20 מההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 באוגוסט 2016 על הריגתם 4 בני-אדם – מעדות שונות – מירי של טוריסטים מוסלמים סונים הפועלים ברחבי פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 באוגוסט 2016 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של לפחות 10 בני-אדם נוספים מירי של מרגמות שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
בלגיה – טרור: מקורות ביטחוניים בבלגיה מסרו ב-6 באוגוסט 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שתקף באורח-קשה שתי שוטרות במצ'טה. שוטרים נוספים ששהו באזור ירו למוות בטרוריסט.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: