Sunday, August 14, 2016

טרור אסלאמי - 371 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בסוריה; 92 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 52 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים במאלי בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות; 20 הרוגים בתימן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 3 חיילים ו-2 אזרחים נהרגו בניגריה; 2 שוטרים ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, במאלי, בתימן, בסודאן, בסומליה, בלוב, במצרים, בטורקיה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 371 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-13 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות כבדות מאוד ובקרבות קרקעיים שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו שמרבית ההרוגים נפגעו בהפצצות אוויריות שהתבצעו בידי הצבא הסורי וחיל-האוויר הרוסי. מקורות כורדיים מסרו שכוחותיהם הצליחו לשחרר את האלפיים האזרחים שנחטפו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיירה מנבגי'. תושבי העיירה מנביג' חגגו את שחרורם מידי הארגון. מקורות צבאיים רשמיים בסוריה מסרו שהצבא הסורי הצליח לשחרר עיירה נוספת הנמצאת במחוז דמשק. קרבות כבדים מאוד עם נפגעים רבים היו גם באזור העיר דרעא.

SYRIA : MANBIJ IS LIBERATED FROM IS

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-13 באוגוסט 2016 על הריגתם של 52 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-13 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן. לפחות מקור שיעי אחד מסר על הריגתם של 3 חיילים סעודים בקרבות שהיו באזור העיר תעז.

Yemen: battle in Taiz 

--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-13 באוגוסט 2016 על הריגתם של 92 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במחוזות אחדים ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-13 באוגוסט 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של פקיסטן שפעלו בצפון מחוז בלוצ'יסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-13 באוגוסט 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בידי אנשי מליציה פרו-ממשלתית. בין ההרוגים היה טרוריסט מוסלמי בכיר מאוד בארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות אזרחיים בניגריה מסרו ב-13 באוגוסט 2016 על הריגתם של 3 חיילים ושל 2 אזרחים בשתי התקפות שנערכו בידי אנשי המיליציות האסלאמיות החמושות הפועלות בניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים ורפואיים במאלי מסרו ב-13 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בקרבות קשים שפרצו בצפון מאלי בין מיליציה אסלאמית פרו-ממשלתית לבין ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים באזור.
--
הודו – טרור אסלאמי –קשמיר: מקורות תקשורתיים הודו מסרו ב-13 באוגוסט 2016 על הריגתם של 2 שוטרים ושל 2 טרוריסטים מוסלמים בשלושה פיגועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע