Friday, August 19, 2016

טרור אסלאמי - 389 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 128 הרוגים בעיראק; 55 הרוגים באפגניסטן; 27 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בקמרון;  25 הרוגים בתימן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ברוסיה; 5 חיילים ו-3 שוטרים נהרגו בטורקיה בשני פיגועי טרור; 5 הרוגים בניגריה בהתקפה של ארגון "בוקו חראם"; 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" נהרגו בסומליה; 2 חיילים נהרגו בפקיסטן; 17,723 עצירים נרצחו בסוריה מאז חודש מרס 2011; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בתימן, בניגריה, במאלי, בסומליה, במצרם, בטורקיה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 389 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-18 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. גורמים מקומיים נוספים ומקורות ברוסיה מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בעקבות הפצצות אוויריות קשות של רוסיה שנערכו באזור דיר אל-זור. ארגון "אמנסטי" מסר על הריגתם של 17,723 בני-אדם שנכלאו בביתי-כלא של המשטר הסורי מאז שהחלה מלחמת-האזרחים בסוריה בחודש מרס 2011.  מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים, כולל אזרחים, ביום נוסף של קרבות דמים שהיו באזור העיר חאלב. – גורמים צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם של 70 מורדים במהלך היממה האחרונה רק באזור העיר חאלב. מקורות כורדיים בסוריה מסרו שהצבא הסורי הפציץ מהאוויר מטרות כורדיות בצפון סוריה.

Terror in Turkey

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-18 באוגוסט 2016 על הריגתם של 128 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. עיראק הוציאה-להורג 33 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שרצחו כ-1,700 בני-אדם. גורמים ביטחוניים בארה"ב מסרו שהמיליציות השיעיות בעיראק הנתמכות בידי עיראק מונות יותר מ-80,000 לוחמים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-18 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי הקואליציה הסעודית הפועלת בתימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 באוגוסט 2016 על הריגתם של 55 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. בין ההרוגים היו לפחות 20 חיילים אפגאנים, וכן יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". כמו כן נמסר על הריגתם של 3 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-18 באוגוסט 2016 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני" הפועל באזור מחוז חייבאר. גורמים צבאיים נוספים מסרו על הפצצות אוויריות של פקיסטן שנערכו בשטח האפגאני נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגונים פקיסטניים.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-18 באוגוסט 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה במהלך היממה האחרונה נגד הארגון הפועל בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-18 באוגוסט 2016 על הריגתם של 5 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון המדינה נגד שיירה של פליטים.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בקמרון מסרו ב-18 באוגוסט 2016 על הריגתם של 27 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-18 באוגוסט 2018 על הריגתם של 3 שוטרים ועל פציעתם של כ-100 אזרחים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי אנשי המחתרת הכורדית שפעלו ליד תחנת משטרה מקומית הנמצאת בדרום מזרח טורקיה. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 חיילים ועל פציעתם של 8 חיילים נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה. ביומיים האחרונים נהרגו בטורקיה 14 בני-אדם ונפצעו יותר מ-200 נוספים בשלושה פיגועי טרור שהתבצעו בדרום-מזרח המדינה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-18 באוגוסט 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר סנט פטרסבורג. מקורות רשמיים נוספים מסרו שהשישה הגיעו מאזור צפון הקווקז.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: