Saturday, October 1, 2016

טרור אסלאמי - 249 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 65 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בתימן; 15 אזרחים נהרגו בהפצצה אמריקאית באפגניסטן; 7 טרוריסטים נהרגו בניגריה; 6 לוחמים כורדים וחייל נהרגו בטורקיה; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 2 שוטרים נהרגו בפקיסטן; חייל נהרג בסעודיה; הרוג בתאילנד בסדרה של פיגועי-טרור; טרוריסט מוסלמי נהרג באזור ירושלים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בניגריה, בסודאן, במאלי, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 249 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-30 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום של הפצצות אוויריות וקרבות קשים שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו כי במזרח העיר נותרו לכול היותר 23 רופאים. גורמים רבים בעיר מסרו על הריגתם של מאות בני-אדם במהלך השבוע האחרון בהפצצות אוויריות קשות מאוד של רוסיה. על-פי הערכות אחדות כ-338 בני-אדם נהרגו במזרח חאלב במהלך השבוע האחרון. כמו כן נמסר על כ-6,000 חיילים סורים ולוחמים זרים מאיראן, מלבנון ומאפגניסטן היטלו מצור על העיר. קרבות עם נפגעים רבים מאוד היו גם באזור דמשק, דיר אל-זור, באידליב, בחומס, באל-חמה במחוז לטקיה. ארגונים סורים מסרו על הריגתם של כ-9,400 בני-אדם בהפצצות רוסיות שנערכו בסוריה בשנה האחרונה. מתוכם היו כ-4,000 אזרחים. רוסיה דחתה לחלוטין את הטענות הללו.

Syrian troops advance in Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-30 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-65 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. טורקיה תקפה מטרות כורדיות בצפון עיראק.

 Syria - 9,400 people have been killed in Russian air strikes 

--
תימן – מלחמת-אזרחים- סעודיה: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-30 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברחבי תימן. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל סעודי בהפצצה של טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו באזור הגבול המשותף בין תימן לסעודיה.
--
אפגניסטן – ארה"ב: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 בספטמבר 2016 על הריגתם של 15 אזרחים ועל פציעתם של 30 נוספים בהפצצה אמריקאית שנערכה באפגניסטן במחוז ננגרהאר בשל טעות בזיהוי.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-30 בספטמבר 2016 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר קראצ'י.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים מסרו ב-30 בספטמבר 2016 על הריגתם של 7 טרוריסטים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-ניגריה.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-30 בספטמבר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח המדינה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-30 בספטמבר 2016 על הריגתם של 6 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית שנערכה בדרום-מזרח טורקיה. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל טורקי מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת באזור.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-30 בספטמבר 2016 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 7 נוספים בסדרה של פיגועי-טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו ב-30 בספטמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות פיגוע-דקריה שהתבצע נגד כוחותינו הפועלים באזור ירושלים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: