Monday, October 3, 2016

טרור אסלאמי - 280 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 75 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בתימן; 30 טרוריסטים מוסלמים ו-7 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 4 לוחמים כורדים וחיל נהרגו בטורקיה; 3 אזרחים נהרגו במצרים מפיצוץ של מטען-חבלה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בניגריה, במאלי, בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בפיליפינים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 280 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-2 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על הפצצות אוויריות קשות מאוד עם עשרות רבות של נפגעים שהיו גם במהלך היממה האחרונה באזור דיר אל-זור, דרעא, חומס, אל-חמה, דמשק, חאלב, בצפון מחוז לטקיה, ולאורך הגבול עם טורקיה. גם מקורות כורדיים בסוריה מסרו דיווח דומה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו של סדרה של הפצצות אוויריות שנערכו נגד יעדים של ארגון "המדינה האסלאמית" בצפון סוריה. גם הקואליציה האמריקאית ערכה התקפות אוויריות במהלך היממה אחרונה בצפון סוריה.

Chad, Niger forces kill 123 Boko Haram in a crackdown

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-2 באוקטובר 2016 על הריגתם של 75 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה. גורם צבאי בכיר מסר על עשרות רבות טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בהפצצות אוויריות שנערכו במחוז אל-אנבר.

 100 Indian army soldiers killed in Kashmir

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-2 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות בממשלת עדן מסרה שבין ההרוגים היו עשרות טרוריסטים מוסלמים שיעים במהלך קרבות שהיו במחוז סעדה שבצפון תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-2 באוקטובר 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בסדרה של התקפות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 7 באזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במחוז הלמנד.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים רשמיים במצרים מסרו ב-2 באוקטובר 2016 על הריגתם של 3 אזרחים – כולם עובדים של חברת החשמל המצרית – מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ידי טרוריסטים מוסלמים מזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור אל-עריש שבצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-2 באוקטובר 2016 על הריגתם של 4 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתו של חייל טורקי בשתי תקריות שהיו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: