Thursday, October 13, 2016

טרור אסלאמי - 305 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 35 טרוריסטים מוסלמים, 14 אזרחים ו-12 חיילים נהרגו באפגניסטן;  20 הרוגים בתימן; 11 שיעים נהרגו מירי של כוחות-הביטחון בניגריה;  10 בני-אדם נהרגו מפיצוץ של מכונית-תופת בניגריה; 6 הרוגים בלוב; 3 הרוגים בסומליה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; ג'יהאדיסט מוסלמי נהרג בירושלים; 98 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בצפון הקווקז מאז תחילת שנת 2016; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 305 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-12 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קרקעיים קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על הריגתם של יותר מ-50 אזרחים בקרבות שהיו באזור הכפרי של מחוז דרעא. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של יותר מ-50 טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו בצפון סוריה. מקורות אזרחיים ורשמיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים מאוד  במחוז אידליב, בחאלב, בחומס ובאל-חמה במהלך היממה האחרונה.

Islam in Syria - Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-12 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מתיחות בין טורקיה לעיראק על רקע הכרזתה של טורקיה שהיא לא תוציא את חייליה מעיראק עד לאחר הבסתו של ארגון "המדינה האסלאמית".

Islam in Afghanistan

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-12 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בדרום תימן במהלך היממה אחרונה. מקורות שיעים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 7 אזרחים שנפגעו בהפצצות סעודיות שנערכו על העיר תעז.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-12 באוקטובר 2016 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של קרבות שפרצו בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בדרום המדינה. נמסר על כ-12 פצועים ועל בריחה של תושבים מקומיים בשל האירועים האלימים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-12 באוקטובר 2016 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים, 14 אזרחים ו-12 חיילים בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור קטלניים נגד מתפללים שיעים ובקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. גורמים בכירים בצבא האפגאני מסרו על עשרות רבות של חיילים שנהרגו במהלך השבועות האחרונים בקרבות נגד ארגוני הטרור הפועלים באפגניסטן.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-12 באוקטובר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בקרב ממושך עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-12 באוקטובר 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם ועל פציעתם של כ-20 נוספים בהפגזות על עיירה שנערכו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו דרומית לעיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-12 באוקטובר 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 שיעים מירי של כוחות-הביטחון של ניגריה במהלך עימותים אלימים שפרצו בצפון ניגריה לרגל חג ה"עשורא".
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-12 באוקטובר 2016 על הריגתם של 98 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה ותקריות טרור שהיו בצפון הקווקז מאז תחילת שנת 2016.
--
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-12 באוקטובר 2016 על הריגתו של ג'יהאדיסט מוסלמי במהלך התפרעויות אלימות של כנופיות ערביות הפועלות במזרח-ירושלים. הג'יהאדיסט, שנפגע מירי של כוחותינו, שוחרר לפני חודשים אחדים מבית-הכלא.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: