Thursday, October 20, 2016

טרור אסלאמי - 320 הרוגים ביממה האחרונה

160 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בתימן; 10 הרוגים באפגניסטן; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 7 הרוגים בסומליה; 6 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שוטרים נהרגו במצרים; 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" נהרגו בפקיסטן; 2 יועצים אמריקאים נהרגו באפגניסטן; טרוריסט מוסלמי מתאבד נהרג בטורקיה; טרוריסט מוסלמית נהרג בצומת תפוח; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בניגריה, בסומליה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 320 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-19 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרקעות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים נוספים מסרו על קרבות רבים עם נפגעים רבים באזור דרעא, חומס, אל-חמה, דיר אל-זור, אל-ראקה, אידליב, לטקיה, בהרי קלמון בטזור הגבול המשותף עם טורקיה. מקורות ערביים מסרו כי במהלך היממה האחרונה נפגעו עשרות חיילים סורים בקרבות עם כל הארגונים הלוחמים בסוריה. ארגונים סורים אזרחיים מסרו כי במהלך היממה האחרונה שוב נפגעו אזרחים רבים בהפצצות אוויריות של רוסיה. מקורות בסוריה מסרו על פינוים של כ-2,000 בני-אדם – כולל כ-700 מורדים – מפרבר באזור דמשק לכיוון מחוז אידליב בהסכמת המשטר הסורי.

Captured ISIS Members in the Mosul Battle

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-19 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-160 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות-הזרים הפועלים בעיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו שמרבית ההרוגים היו באזור העיר מוסול בעקבות המבצע צבאי הנערך לשחרורה של העיר מידי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-19 באוקטובר 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-19 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות, (וכנראה גם בהפצצות אוויריות של סעודיה), בין המיליציות השיעיות לבין המיליציות הסוניות הפועלות בדרום תימן. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של מפקד שיעי בכיר בהיתקלות עם חיילי ממשלת עדן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות מקומיים באפגניסטן מסרו ב-19 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון של אפגניסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". כמו כן נמסר על הריגתם של 2 יועצים אמריקאים מירי של טרוריסט מוסלמי המזוהה עם ארגון "הטליבאן" שפעל ליד בסיס צבאי הנמצא באזור העיר קאבול. הטרוריסט לבש מדים של הצבא האפגאני.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-19 באוקטובר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז פנג'אב.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-19 באוקטובר 2016 על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות-הביטחון של סומליה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו צפונית לעיר מוגדישו.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-19 באוקטובר 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" וכן על הריגתם של 2 שוטרים ביום של קרבות ופיגועי-טרור שהיו בצפון סיני.
--
טורקיה – טרור: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-19 באוקטובר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מתאבד מארגון "המדינה האסלאמית" מירי של חיילים טורקים.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-19 באוקטובר 2016 על הריגתה של טרוריסטית מוסלמית מירי של כוחותינו בעקבות פיגוע-דקירה שהתבצע באזור צומת תפוח.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: