Wednesday, October 5, 2016

טרור אסלאמי - 333 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 35 הרוגים בתימן; 30 טרוריסטים מוסלמים, 12 שוטרים ו-10 אזרחים נהרגו באפגניסטן;  7 הרוגים בניגריה;  5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 4 אזרחים ו-3 חיילים נהרגו בלוב; 4 הרוגים בדארפור; 2 מאנשי "האחים המוסלמים" נהרגו במצרים; חייל או"ם נהרג במאלי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, במאלי, בסומליה, בתימן, במצרים, בלוב, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 333 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-4 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות כבדות מאוד שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות אזרחיים מסרו על הפצצות קשות עם נפגעים רבים מאוד באזור העיר חאלב וכן באזור העיר אל-חמה. דוברים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים לאורך הגבול עם טורקיה, באזור לטיקה, בדיר אל-זור, בחומס, בהפצצות כבדות שהיו באזור דמשק וגם בקרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר דרעא.

30 killed in a suicide attack targeted a Kurdish wedding in Hasakah


--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-4 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה.

Afghan forces fight to retake Kunduz from Taliban

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-4 באוקטובר 2016 על הריגתם של יותר מ-35 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-4 באוקטובר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם – כולם בני משפחה אחת – בהפצצה של מטוסים זרים שפעלו באזור העיר בנגאזי. כמו כן נמסר על הריגתם של  3 חיילים בקרבות שהיו באזור העיר סירט.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-4 באוקטובר 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים, וכן על הריגתם של 12 חיילים ו-10 אזרחים בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ופיגועי טרור שהיו ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים מסרו שכוחותיהם הצליחו להשתלט שוב על המתחמים באזור קונדוז שהותקפו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-4 באוקטובר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בדרום סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-4 באוקטובר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של טרוריסטים מקומיים שפעלו באזור חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות אזרחיים בניגריה מסרו ב-4 באוקטובר 2016 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של התקפות של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-4 באוקטובר 2016 על הריגתו של חייל או"ם מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון מאלי. במהלך 3 השנים האחרונות נהרגו במאלי 74 חיילי או"ם בהתקפות טרור של ארגונים אסלאמיים.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-4 באוקטובר 2016 על הריגתם של 2 בכירים בתנועת "האחים המוסלמים" בפעילות משטרתית יזומה שנערכה באזור העיר קהיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: