Sunday, January 15, 2017

טרור אסלאמי - 291 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים בתימן; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בניגריה 3 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים בסומליה; 2 חיילים נהרגו בטורקיה; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעי היו בסומליה בסודאן, בניגריה, במאלי, בלוב, בפיליפינים, בקשמיר, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 291 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-14 בינואר 2017 על הריגתם של כ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו שמרבית הנפגעים היו במתקפה רחבת-היקף של ארגון "המדינה האסלאמית" שפעל באזור העיר דיר אל-זור שבמהלכה נרשמו עשרות רבות של הרוגים. קרבות עם נפגעים היו בחאלב, באל-ראקה, באל-באב, בדרעא, בחומס, באידליב ובאל-חמה. גורמים נוספים מסרו גם על הפצצות אוויריות עם נפגעים רבים שנערכו בצפון-עיראק במהלך היממה האחרונה.

Iraqi Forces Capture Mosul Government Complex

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-14 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים מסרו שהצבא העיראקי הצליח לכבוש על אוניברסיטת מוסול מידי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-14 בינואר 2017 על הריגתם של כ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מרבית הנפגעים היו בהפצצה אווירית שנערכה על העיר תעז.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 בינואר 2017 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בהפצצה אווירית שנערכה במהלך היממה האחרונה בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-14 בינואר 2017 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהיו במהלך היממה האחרונה במחוז בלוצ'יסטן. בין ההרוגים היה עיתונאי מקומי.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-14 בינואר 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-14 בינואר 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בעקבות התקפה של הארגון על מתחם צבאי בצפון ניגריה. 2 חיילים ניגרים נהרגו בהתקפה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-14 בינואר 2017 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעולה צבאית יוזמה רחבת-היקף שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-14 בינואר 2017 על הריגתם של 2 חיילים בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-14 בינואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בפעולה צבאית יזומה שנערכה באזור חבל קשמיר ההודי.
==
ד"ר יוחאי סלע

No comments: