Saturday, January 7, 2017

טרור אסלאמי - 309 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בתימן; 22 טרוריסטים מוסלמים ו-8 חיילים נהרגו באפגניסטן; 13 חיילים ושוטרים נהרגו בלוב; 7 הרוגים בדארפור; 6 הרוגים בניגריה; עובד סיוע נהרג במאלי מירי של טוריסטים מוסלמים; טרוריסט מוסלמי נהרג בבנגלדש; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בניגריה, במאלי, בתימן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 309 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים:  מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-6 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. דוברים מקומיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים בעשרות מוקמות ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות אמריקאים מסרו על הריגתם של כ-25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בהפצצה אווירית אמריקאית שנערכה בצפון סוריה. מקורות בטורקיה מסרו שהכוחות הטורקיים מתכוננים לכבוש את העיירה אל-באב בצפון סוריה. כ-5.5 מיליון תושבים בעיר דמשק עדיין מנותקים ממקורות שתייה. מקורות ביטחוניים ברוסיה מסרו על דילול משמעותי של הכוחות הרוסיים הפועלים בסוריה.

Syria: SAA launches offensive to regain control over Damascus water supply

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-6 בינואר 2017 על הריגתם של 140 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו על הריגתם של עשרות אזרחים הפצצות של ארגון "המדינה האסלאמית" על מזרח העיר מוסול הנמצא בשליטתו של הצבא העיראקי.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-6 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ועל פציעתם של יותר מ-150 בני-אדם נוספים בסדרה של קרבות ומירי של טיל שנורה לעבר בסיס צבאי של המיליציות הסוניות הנמצא ליד אזור באב אל-מנדב. כמו כן נמסר על נפגעים נוספים ברחבי תימן בקרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-6 בינואר 2017 על הריגתם של 13 חיילים ושוטרים בהתקפה נוספת של מיליציות חמושות הפועלות באזור העיר בנגאזי. מקורות נוספים מסרו שההתקפה באה בהפתעה מהמובלעות הנמצאות בידי ארגוני טרור הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 בינואר 2017 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים ושל 8 חיילים בסדרה ארוכה מאוד של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה נגד ארגון "הטליבאן". מקורות צבאיים לא אישרו את הריגתם של שמונת החיילים.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בחבל דארפור מסרו ב-6 בינואר 2017 על הריגתם של 7 בני-אדם בהתקפה של מליציות אסלאמיות שבטיות הפועלות באזור החבל נגד נוצרים וכפריים תשובי האזור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 בינואר 2017 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי-ירי שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון ניגריה ובמרכזה.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-6 בינואר 2017 על הריגתו של עובד-סיוע בצלב האדם מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון המדינה.
--
בנגלדש – טרור: מקורות רשמיים בבנגלדש מסרו ב-6 בינואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי האחראי לפיגוע שהיה בעיר הבירה ב-1 ביולי 2016 שבמהלכו נהרגו 18 בני-אדם.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-6 בינואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: