Sunday, January 8, 2017

טרור אסלאמי - 358 הרוגים ביממה האחרונה

170 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 15 בני-אדם נהרגו בניגריה;  13 שיעים, 10 טרוריסטים מוסלמים ושוטר נהרגו באפגניסטן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 2 חיילים נהרגו בטורקיה; פיגועם וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בקמרון, במאלי, בניגריה, בסודאן, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 358  הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-7 בינואר 2017 על הריגתם של 100 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים מסרו על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה במחוז חאלב בעיירה הנמצאת בשליטת מורדים. כמו כן נמסר על הריגתם כ-20 בני-אדם בקרבות שהיו באזור דמשק בין הצבא הסורי לבין ארגוני המורדים שהשתלטו על מקורות המים לעיר. עוד נמסר על הריגתם של עשרות חיילים בקרבות שהיו במחוז אדליב. קרבות נוספים עם נפגעים היו גם במחוז דרעא, חומס, אל-חמה, דיר אל-זור, אל-ראקה ובמקומות נוספים.

Car bomb kills at least 50 in Syria's Azaz

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-7 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-170 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-7 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות נוספים מסרו שמרבית הנפגעים היו באזור העיר תעז.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 בינואר 2017 על הריגתם של 13 שיעים (האזארה) בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". כמו כן נמסר על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון אפגניסטן. עוד נמסר על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-7 בינואר 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז בלוצ'יסטן במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות ביטחוניים בסומליה מסרו ב-7 בינואר 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים ממיליציה חמושה הקשורה לארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה במהלך היממה האחרונה במרכז סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-7 בינואר 2017 על הריגתם של 15 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון ניגריה. ראשם של ההרוגים נערף בידי הטרוריסטים המוסלמים.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-7 בינואר 2017 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני במהלך היממה האחרונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-7 בינואר 2017 על הריגתם של 2 חיילים פעילות צבאית יוזמה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה נגד המחתרת הכורדית. 4 חיילים נוספים נפצעו בתקרית.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: