Thursday, January 5, 2017

טרור אסלאמי - 418 הרוגים ביממה האחרונה

280 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים וסוהר נהרגו בפיליפינים;  חייל נהרג בניגריה; 170 פליטים סורים נהרגו מירי של חיילים טורקים בשנת 2016; יותר מ-150 טרוריסטים מוסלמים ו-81 חיילים הודים נהרגו בקשמיר בשנת 2016; יותר מ-100 טרוריסטים מוסלמים נמלטו מהכלא בדרום הפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, באלג'יריה, בסודאן, בסומליה, בתימן, בניגריה, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 418 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-4 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים נוספים מסרו שמרבית הנפגעים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" ומארגון "ג'בהת אל-נוסרה" בהפצצות אוויריות כבדות של הצבא הסורי ושל טורקיה. מקורות נוספים מסרו על נפגעים נוספים ותקריות ברוב הערים המרכזיות של סוריה לאורך כל היממה האחרונה. גורמים אזרחיים נוספים מסרו על הרוגים ופצועים באזור המזרחי של העיר חאלב בפעילות יזומה של הצבא הסורי. מקורות נוספים בסוריה מסרו על הריגתם של 170 פליטים סורים לאורך שנת 2016 מירי של חיילים טורקים שפעלו ליד הגבול המשותף בין טורקיה לסוריה.


30 members of Nusra Front killed in Syria's Idlib

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-4 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-280 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו שמרבית הנפגעים במהלך היממה אחרונה היו באזור העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-4 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות בין הצבא התימני לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" הפועלים בדרום תימן. בין ההרוגים היו 16 חיילים תימנים. כמו כן נמסר על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-4 בינואר 2017 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה של הצבא האפגאני שנערכה בעיקר בצפון אפגניסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-4 בינואר 2017 על הריגתו של חייל ניגרי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חרם" הפועלים באזור צפון ניגריה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-4 בינואר 2017 על הריגתם של 170 טרוריסטים מוסלמים, וכן על הריגתם של 81 חיילים ושוטרים בהיתקלויות שהיו במהלך שנת 2016 באזור חבל קשמיר ההודי.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-4 בינואר 2017 מסרו על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים ושל סוהר בבית-כלא במהלך פריצה לבית-כלא, בדרום הפיליפינים, בו היו כלואים עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים. בעקבות הפריצה נמלטו מהמקום יותר מ-150 טרוריסטים מוסלמים ופעילים בארגונים רדיקליים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: