Saturday, February 4, 2017

טרור אסלאמי - 241 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 42 טרוריסטים מוסלמים, 9 שוטרים ו-2 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן; 9 חיילים נהרגו בלוב; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בצ'אד; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 הרוגים בסומליה; חייל נהרג בסעודיה;  כ-2,000 בני-אדם נהרגו בסוריה בחודש ינואר 2017; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בצרפת; במאלי, בלוב, בסומליה, בתימן, בקמרון, בצ'אד, בקשמיר, בפיליפינים; בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 241 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-3 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה אחרונה בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות בעיירה אל-באב, בקמישלי, בחסכה, בתדמור, בדיר אל-זור, באזור חאלב, בחומס, באל-חמה ובמחוז אידליב. כמו כן נמסר על הריגתם של עשרות רבות של מורדים וטרוריסטים מוסלמים בקרבות קשים שהיו באזור העיר דרעא. גורמים נוספים מסרו על ניתוק של אספקת-המים לעיר אל-רקה בשל הפצצה אווירית אמריקאית שפגעה בצינור הראשי של העיר. בחודש ינואר 2017 נהרגו ברחבי סוריה, 2,001 בני-אדם – כולל 645 אזרחים שנפגעו בידי כל הכוחות הלוחמים הפועלים בסוריה. מספר ההרוגים הנוכחי הוא הנמוך ביותר שהיה בסוריה במהלך 4 השנים האחרונות.

Terror Attack in France

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה; מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-3 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה ארוכה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו 6 שוטרים שנפגעו בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל סעודי מירי של טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו באזור הגבול המשותף עם סעודיה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-3 בפברואר 2017 על הריגתם של 9 חיילים נוספים בקרבות שהיו באזור העיר בנגאזי נגד מיליציה אסלאמית חמושה הפועלת באזור.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-3 בפברואר 2017 על הריגתם של 42 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 שוטרים ושל 2 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז פנג'אב. בין ההרוגים היה מפקד בכיר באחד מארגוני הטרור הפועלים באזור.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-3 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
צ'אד – טרור: מקורות צבאיים בצ'אד מסרו ב-3 בפברואר 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו באזור הגבול המשותף עם לוב.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: