Thursday, February 16, 2017

טרור אסלאמי - 250 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים באפגניסטן;  20 הרוגים בתימן; 12 חיילים נהרגו בסעודיה; 6 הרוגים בפקיסטן בפיגוע-התאבדות; איש-דת מוסלמי חוסל בידי ארגון "בוקו חראם" בניגריה; חייל נהרג בקמרון; 500 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו במצרים מאז שנת 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסודאן, בסומליה, בקמרון, בקשמיר, בלוב, בתימן, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 250 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-15 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים מקומיים בסוריה מסרו שמרבית ההרוגים היו במחוז אידליב בקרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים המנהלים קרבות דמים על השלטה באזור הכפרי של המחוז. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים בקמישלי, בתדמור, בדרעא, במחוז ריף דמשק, בחאלב, באל-חמה, באל-רקה, בחומס ובצפון מחוז לטקיה. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתם של כ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות אוויריות שהיו בצפון סוריה.

“Dozens killed” as Syria jihadists clash - Pigeon Post News


--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-15 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בצפון בעיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-15 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו לפחות 4 בני-אדם שנפגעו מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו כי במהלך הימים האחרונים נהרגו 12 חיילים סעודים בקרבות שיו באזור הגבול המשותף עם תימן. מקורות אחרים מסרו שהספירה היא מתחילת חודש פברואר 2017.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-15 בפברואר 2017 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית נוספת שנערכה במחוז ננגרהאר. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-15 בפברואר 2017 על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהתבצע בצפון-מערב פקיסטן בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-15 בפברואר 2017 על הריגתו של איש-דת מוסלמי בכיר בידי 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-15 בפברואר 2017 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-15 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-500 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית שנערכה בצפון סיני מאז שנת 2015.
==

ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

hasmeet said...

this pageyou can try these out great post to readmy response a fantastic readsee this page