Saturday, February 18, 2017

טרור אסלאמי - 304 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 30 טרוריסטים מוסלמים ו-25 חיילים ושוטרים נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בתימן; 11 הרוגים בניגריה; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה;  4 חיילים נהרגו בקמרון; 3 חיילים נהרגו במצרים; חייל נהרג בדארפור; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בצ'אד, במאלי, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 304 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. דוברים מקומיים מסרו על קרבות עם נפגעים בצפון-סוריה, בתדמור, בשוליים הכפריים של מחוז חאלב, באידליב, בדיר אל-זור ובמקומות נוספים. גורמים נוספים בסוריה מאשימם את טורקיה בהריגתם של עשרות בני-אדם ביומיים האחרונים. מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בסוריה. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של אזרחים בהפצצות אוויריות של ארה"ב שנערכו באזור העיר אל-רקה.

ISIS Blast Kills at Least 45 in Baghdad

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים מסוריה מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי סעודיה ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן  - טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים, וכן על הריגתם של 25 חיילים ושוטרים ביום של קרבות שהיו במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו בעקבות הפיגוע הקטלני בו נהרגו יותר מ-75 בני-אדם.
--
סודאן – דארפור: מקורות צבאיים בדארפור מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתו של חייל בקרבות שהיו נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחבל דארפור.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 11 בני-אדם כולל 6 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית שנועדה למנוע פיגועי-התאבדות בצפון ניגריה.
--
קמרון – טרור: מקורות תקשורתיים קמרון מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 4 חיילים מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-17 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו במרכז סיני.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: