Wednesday, February 15, 2017

טרור אסלאמי - 357 הרוגים ביממה האחרונה

200 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים בתימן; 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 16 הרוגים בפיגוע-התאבדות בפקיסטן; 13 הרוגים במאלי; 3 חיילים הודים וטרוריסט מוסלמי נהרגו בחבל קשמיר ההודי; 3 חיילים פקיסטנים נהרגו בחבל קשמיר הפקיסטנית; 100,000 בני-אדם נהרגו בידי ארגון "בוקו חראם" בניגריה מאז שנת 2009; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסומליה, בקשמיר, בקמרון, בסודאן, בניגריה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 357 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-14 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות כבדות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים מקומיים ומקורות נוספים מסרו שמרבית הנפגעים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" ומארגון "ג'בהת אל-נוסרה" שנפגעו בסדרה של קרבות ובהפצצות כבדות שנערכו בצפון סוריה ובמחוז אידליב. דוברים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים גם במחוז ריף דמשק, דרעא, אל-חמה, לטקיה, חומס וחאלב. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על עשרות חיילים שנפגעו במהלך היממה אחרונה בקרבות שהיו ברחבי סוריה. ארגונים לזכויות-אדם בסוריה האשימו את הצבא הסורי בשימוש בנשק כימי בקרבות שהיו במזרח חאלב בחודש שעבר. ארגונים נוספים האשימו את טורקיה בהריגתם של יותר מ-60 אזרחים במהלך השבוע האחרון בקרבות שהיו בסוריה.

Aleppo: Chlorine Gas Kills Children, Civilians

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-14 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על נפגעים נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור העיר בגדאד שגרמה להריגתם של כ-20 בני-אדם.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-14 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. גורמים תקשורתיים בסעודיה מסרו על הריגתם של 7 חיילים סעודים בקרבות שהיו בתימן בשבוע שעבר.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 בפברואר 2017 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר במהלך היממה אחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-14 בפברואר 2017 על הריגתם של 16 בני-אדם ועל פציעתם של כ-50 נוספים בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר לאהור. מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו על הריגתם של 3 חיילים פקיסטנים מירי של חיילים הודים שפעלו באזור הגבול המשותף העובר בחבל קשמיר.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-14 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 חיילים הודים וכן על הריגתו של טרוריסט מוסלמי ביום קרב נוסף שהיה  באזור חבל קשמיר ההודי.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-14 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-100,000 בני-אדם בהתקפות של ארגון הטרור האסלאמי "בוקו חראם" מאז שנת 2009.
--
מאלי – טרור אסלאמי אתני: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-14 בפברואר 2017 על הריגתם של 13 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז מאלי.
==
ד"ר יוחאי סלע

No comments: