Tuesday, March 14, 2017

טרור אסלאמי - 303 הרוגים ביממה האחרונה

110 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 80 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בסומליה מפיצוץ של מכונית-תופת; 5 הרוגים בניגריה; 2 אזרחים נהרגו בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג בירושלים; 652 ילדים נהרגו בסוריה בשנת 2016; יותר מ-2.3 מיליון ילדים סורים הפכו לפליטים ברחבי המזרח-התיכון מאז שנת 2011; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בבנגלדש, בלוב, במאלי, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 303 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-13 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. דוברים נוספים בסוריה מסרו על קרבות קשים בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים במחוז אידליב. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים רבים באזור העיר דרעא. עוד נמסר על קרבות והפצצות אוויריות שהיו באזור העיר אל-רקה, חאלב, דיר אל-זור, דמשק, חומס, אל-חמה, דיר אל-זור, בתדמור, בהרי קלמון ומקומות נוספים. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות של הצבא הסורי בשכונות המזרחיות של העיר דמשק וכן על הריגתם של מאות טרוריסטים מוסלמים במהלך החודש האחרון באזור זה בלבד. ארגונים לזכויות-אדם בסוריה מסרו שהושג הסכם-פינוי בין הצבא הסורי לבין המורדים הפועלים בשכונה האחרונה שנותרה בידיהם בעיר חומס. במסגרת ההסכם הוחלט שבתוך שבועות אחדים, כל המורדים יעברו לצפון סוריה.  מקורות באו"ם מסרו על הריגתם של 652 ילדים בידי כל הגורמים הלוחמים בסוריה במהלך שנת 2016. כמו כן נמסר שכ-2.3 מליון ילדים מוגדרים כפליטים הנמצאים בחוץ לסוריה. מסתבר שמדינות המפרץ העשירות אינן רוצות להשקיע את המשאבים הראויים בילדים האלה.

Somalia: At least 10 killed in car bomb blast outside Mogadishu hotel

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-13 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גם במהלך היממה האחרונה מסר על הריגתם של עשרות אזרחים בהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר מוסול. הצבא העיראקי מסר על הצלחות קרקעיות נוספות באזור העיר מוסול גם במהלך היממה האחרונה, תוך כדי הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בתימן מסרו ב-13 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי סעודיה במהלך היממה האחרונה. דוברים מקומיים מסרו על הריגתם של עשרות מאנשי המליציות השיעיות בהפצצות הללו.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-13 במרץ 2017 על הריגתם של 100 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי אפגניסטן מסר שכ-70 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז לגמאן במהלך היממה האחרונה.  במחוז הלמנד נהרגו לפחות 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". במזרח אפגניסטן נהרגו 15 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". 5 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו במהלך הכנת מטען-חבלה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-13 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם מפיצוץ של 2 מכוניות-תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-13 במרץ 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של התקפות שנערכו בידי מיליציות אסלאמיות חמושות ובהתקפות-נגד של כפריים במהלך היממה האחרונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-13 במרץ 2017 על הריגתם של 2 אזרחים בחבל קשמיר מידי של טרוריסטים מוסלמים וכן מירי של חיילים הודים הפועלים בחבל.
--
ישראל – טרור: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו ב-13 במרץ 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שביצע פיגועי-דקירה נגד כוחותינו שפעלו באזור שער האריות שבירושלים. 2 חיילים נפצעו באופן בינוני בפיגוע.
==

ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

thennowh said...

Bottega Veneta Dolabuy replica bags hong kong basics replica bags for sale Dolabuy Chrome-Hearts replica bags karachi