Saturday, April 15, 2017

טרור אסלאמי - 213 הרוגים ביממה האחרונה

75 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים בתימן; 30 הרוגים באפגניסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים ו-3 חיילים ואזרח נהרגו בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים הוצאו-להורג בבנגלדש; 2 מחברי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה;  חייל וטרוריסט מוסלמי נהרגו בניגריה; סטודנטית בריטית נהרגה בירושלים בפיגוע-דקירה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים בסומליה, בסודאן, במאלי, בניגריה, בקמרון, בניז'ר, בקשמיר, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 213 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-14 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-75 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך היממה האחרונה ברחבי סוריה. ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו על פינוי של כ-5,000 תושבים ממחוז ריף דמשק למחוז אידליב בהסכמת הצבא הסורי לאחר חודשים ארוכים של מצור על כפרים אחדים. מקורות נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור דרעא, דיר אל-זור, חאלב, אידליב ומקומות רבים נוספים. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתם של 18 חברי מיליציה פרו-אמריקאית שנפגעו בהפצצה אמריקאית בשל טעות בזיהוי.

U.S.-Led Coalition Airstrike Mistakenly Killed 18 SDF Ally Fighters In Syria – Pentagon

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-14 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בתימן מסרו ב-14 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. ארגונים לזכויות אדם בתימן מסרו כי במהלך השנתיים האחרונות כ-3 מיליון אזרחים הפכו לפליטים בתימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-14 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של פעולות צבאיות יזומות ובסדרה של פיגוע-טרור שהתבצעו בידי ארגוני טרור הפועלים באפגניסטן. בין ההרוגים היו לפחות 20 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. דוברים צבאיים נוספים בארה"ב ובאפגניסטן מסרו שהשימוש בפצצה הקטלנית שהוטלה יממה קודם לכן על מתחם "המדינה האסלאמית" במחוז ננגרהאר, הייתה מוצלחת מאוד. על-פי הערכות אמריקאיות נהרגו בהפצצה לפחות 36 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-14 באפריל 2017 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים, וכן על הריגתם של 3 חיילים בפעילות צבאית יזומה נוספת שנערכה באזור העיר דרה גאזי חאן. עוד נמסר על הריגתו של סטודנט בידי המון מוסלמי מוסת, באזור פשוואר, בשל חדש לכפירה באסלאם.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-14 באפריל 2017 על הריגתו של חייל בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי מארגון "בוקו חראם" שפעל בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-14 באפריל 2017 על הריגתם של 2 מחברי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
--
בנגלדש – טרור: מקרות רשמיים בבנגלדש שמסרו ב-14 באפריל 2017 על הוצאתם-להורג של 3 טרוריסטים מוסלמים שהואשמו בביצוע פיגועי טרור קטלניים ברחבי המדינה.
--
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-14 באפריל 2017 על הריגתה של סטודנטית בריטית בפיגוע-דקירה שהתבצע בירושלים בידי טרוריסט מוסלמי שפעל ברכבת הקלה הפועלת בעיר. הטרוריסט המוסלמי נתפס בידי כוחות-הביטחון.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: