Wednesday, April 19, 2017

טרור אסלאמי - 237 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; טרוריסט מוסלמי שחור הרג 3 בני-אדם בקליפורניה; 2 הרוגים בפקיסטן מירי של טרוריסטים מוסלמים; חייל הודי נהרג בחבל קשמיר;  שוטר נהרג במצרים; בהתרסקות מסוק סעודי בתימן נהרג 12 קצינים סעודים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, במאלי, בבנגלדש, בניגריה, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 237 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-18 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. גורמים באופוזיציה הסורית מסרו על קרבות עם נפגעים רבים ברוב הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על נפגעים בקרבות ובהפצצות שהיו באזור העיר דמשק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של יותר מ-10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצה אווירית אמריקאית על עיירה הנמצאת בשליטת הארגון הפועל באזור הגבול המשותף עם עיראק במזרח סוריה. ארגונים אזרחיים בסוריה האשימו את ארה"ב בהריגתם של 40 בני-אדם בהפצצה אווירית שנערכה באזור מערב העיר חאלב שנערכה ב-16 באפריל 2017.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-18 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות ביטחוניים נוספים בעיראק מסרו שהצבא העיראקי הצליח לחסל את המומחה למל"טים שפעל בארגון "המדינה האסלאמית" בעיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה;: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-18 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות סונים בתימן מסרו שמרבית ההרוגים היו מאנשי המיליציות השיעיות הפרו-איראניות. מקורות ביטחוניים בסעודיה מסרו על הריגתם של 12 קצינים סעודים בהתרסקות מסוק במזרח תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 באפריל 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-18 באפריל 2017 על הוצאתם-להורג של 2 אזרחים בידי טרוריסטים מוסלמים בחשד לשיתוף פעולה עם המודיעין הפקיסטני הפועל במחוז בלוצ'יסטן.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-18 באפריל 2017 על הריגתו של חייל הודי בחילופי אש שהיו כנראה עם חיילים פקיסטנים שפעלו באזור הגבול המשותף העובר בחבל קשמיר.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-18 באפריל 2017 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שתקפו את מנזר סנטה קתרינה.
--
ארה"ב - טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בארה"ב מסרו ב-18 באפריל 2017 על הריגתם של 3 לבנים בקליפורניה בידי טרוריסט מוסלמי שחר שצעק "אללה אכבר". הטרוריסט המוסלמי נעצר.
==
ד"ר יוחאי סלע


1 comment:

neadiez said...

dig this see link a fantastic read dig this site link