Monday, April 3, 2017

טרור אסלאמי - 265 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 30 טרוריסטים מוסלמים ו-3 חיילים נהרגו באפגניסטן; 20 אזרחים ו-17 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן;  15 הרוגים בתימן; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 10 אזרחים ו-3 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים נהרגו בניגריה; 2 הרוגים בלוב; הרוג בקניה בהוצאה-להורג של ארגון "אל-שבאב"; 77 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה בשבוע האחרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקמרון, בצ'אד, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 265 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות בערביים מסרו ב-2 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות רבות שנערכו במהלך היממה אחרונה בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות בטורקיה מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בהפצצות אוויריות שהיו באזור הגבול המשותף עם סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות באזור דמשק, חאלב, אידליב ודיר אל-זור. דוברי המורדים בסוריה מסרו על הצלחות מול הצבא הסורי בעיקר במחוז אידליב.

20 people murdered in Pakistan shrine

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-2 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-2 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי סעודיה ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-2 באפריל 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מוקש שהופעל באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-2 באפריל 2017 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים – רובם היו מארגון "הטליבאן" – בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-2 באפריל 2017 על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלים מארגונים שונים בפעילות אווירית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן. עוד נמסר על רציחתם בעינויים של 20 מבני העדה הסופית בידי טרוריסטים מוסלמים סונים שפעלו במחוז פנג'אב. ארגון "אל-קאעידה" וארגון "הטליבאן הפקיסטני", רואים בסופים כופרים שדינם מוות בדומה לבני העדה השיעית המתגוררת בפקיסטן.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-2 באפריל 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם בהתקפה של מיליציות אסלאמיות חמושות שבטיות הפועלות במרכז ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים במהלך ניסיון לבצע פיגוע רב-נפגעים בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-2 באפריל 2017 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. דובר צבאי נוסף במצרים מסר שהצבא המצרי הצליח להשתלט כליל על מתחם שהיה בשליטתו של ארגון "המדינה האסלאמית, הפועל בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-2 באפריל 2017 על הריגתם של 77 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה במהלך השבוע האחרון.
--
קניה – טרור: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-2 באפריל 2017 על הוצאתו-להורג של אזרח קנייתי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב". מקורות נוספים מסרו שהקנייתי היה חייל.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: