Sunday, April 23, 2017

טרור אסלאמי - 270 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים באפגניסטן בהתקפה קטלנית של ארגון "הטליבאן"; 50 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בעיראק; 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" נהרגו בפיליפינים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בקווקז; טרוריסט מוסלמי נהרג בלבנון; קצין מודיעין נהרג בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בקשמיר, בלוב, בתימן, בצ'אד, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 270 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-22 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. ארגוני המורדים בסוריה מסרו על ירי של עשרות טילים שנורו בידי הצבא הסורי באזור העיר דמשק על מתחמים אחדים הנמצאים בידי המורדים. קרבות קשים והפצצות כבדות היו גם באזור דרעא, אל-רקה ובאזור חאלב. מקורות רשמיים בלבנון מסרו על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בארגון "המדינה האסלאמית" בהיתקלות שהייתה ליד הגבול המשותף עם סוריה. כמו כן נמסר על מעצרם של 10 טרוריסטים מוסלמים בלבנון המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-22 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם ביום נוסף של קרבות שהיו ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-22 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מקורות מקומיים בתימן מסרו שמרבית ההרוגים היו פרו-סעודים שנפגעו בקרבות שהיו באזור העיר תעז. דוברים שיעים בתימן מסרו על הריגתם של כ-384 פרו-סעודים במהלך 20 הימים האחרונים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות רפואיים באפגניסטן מסרו ב-22 באפריל 2017 על הריגתם של כ-150 בני-אדם שגופותיהם הובאו לבית-חולים מקומי באזור מזאר א-שריף בעקבות התקפה קשה מאוד של ארגון "הטליבאן" שנערכה על בסיס צבאי הנמצא באזור. מקורות צבאיים מסרו שבהתקפה השתתפו לפחות 18 טרוריסטים מוסלמים שנהרגו במהלך הפעולה. יותר מ-130 חיילים אפגאנים נהרגו בהתקפה הזו.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-22 באפריל 2017 על הריגתו של קצין מודיעין בכיר מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-שבאב".
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-22 באפריל 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים נוספים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-22 באפריל 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-22 באפריל 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: