Friday, April 7, 2017

טרור אסלאמי - 337 הרוגים ביממה האחרונה

180 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בתימן; 15 מורדים נהרגו בדרום-סודאן;  15 הרוגים באפגניסטן; 8 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 5 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בסומליה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ברוסיה; 3 אזרחים הוצאו-להורג בעזה; טרוריסט מוסלמי נהרג בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; חייל צרפתי נהרג במאלי; חייל צה"ל נהרג בפיגוע-דריסה בצומת-עופרה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בקמרון, בבנגלדש, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 337 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-6 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בהוצאות-להרוג, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות בארגונים לזכויות אדם מסרו על הוצאתם-להורג של יותר מ-30 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" באזור דיר אל-זור. מרבית הנרצחים היו בגילאים בין 18 ל-25. עוד נמסר על הריגתם של יותר מ-30 אזרחים בהפצצות אוויריות של צבא הסורי שנערכו ג'יסר אל-שוג'ור ובאזורים נוספים במחוז אידליב. מקורות נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים גם באזור חאלב, דרעא, לטקיה, אל-רקה, חומס, אל-חמה ובשוליים הכפרים של העיר דמשק. על-פי האחרונות אחדות, בחמשת הימים האחרונים נהרגו בסוריה יותר מ-600 בני-אדם.

ISIS Conducts Mass Execution in Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 באפריל 2016 על הריגתם של בין 180 בני-אדם ל-280 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על הקרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים כורדיים מסרו שמספר ההרוגים בפיגוע שהיה באזור תכרית יממה קודם לכן  הגיע ל-35 בני-אדם.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-6 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-20 מורדים שיעים בהפצצות אוויריות שנערכו במערב תימן. כמו כן נמסר מפי מקור ביטחוני בתימן על הריגתו של טרוריסטים מוסלמי מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ופעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היה טרוריסט מוסלמי בכיר מארגון "המדינה האסלאמית".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 באפריל 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היה קצין בכיר לשעבר בצבא הפקיסטני.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 באפריל 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות שרפתו בין שתי מליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז סומליה.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בדרום-סודאן מסרו ב-6 באפריל 2017 על הריגתם של 15 מורדים בקרבות שהיו בצפון המדינה.
--
צרפת – טרור אסלאמי – מאלי: מקורות צבאיים בצרפת מסרו ב-6 באפריל 2017 על הריגתו של חייל צרפתי במהלך פעילות צבאית יזומה שנגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון מאלי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-6 באפריל 2017 על הריגתם של 8 מאנשי המחתרת הכורדית בהפצצה אווירית שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
--
רוסיה – טרור: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-6 באפריל 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים שרצחו לפני יומיים 2 שוטרים בדרום רוסיה. מקורות רשמיים מסרו שאת הרצח של השוטרים ביצעו טרוריסטים מוסלמים.
--
עזה – טרור: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-6 באפריל 2017 על הוצאתם-להורג של 3 תושבים החשודים בסיוע להריגתו של בכיר בארגון הטרור האסלאמי המכונה "תנועת החמאס" שחוסל לפני שלושה שבועות בעזה.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-6 באפריל 2017 על הריגתו של חייל צה"ל בפיגוע-דריסה שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי שפעל בצומת-עופרה. הטרוריסט המוסלמי נעצר בידי כוחותינו שהיו במקום.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: