Tuesday, April 11, 2017

טרור אסלאמי - 341 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 90 הרוגים בסוריה; 60 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן;  30 הרוגים בתימן; 12 הרוגים בדרום-סודאן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים;  8 הרוגים בניגריה; 7 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה;  5 הרוגים בסומליה בפיגוע-התאבדות; 4 טרוריסטים מוסלמים ו-2 אזרחים נהרגו בקשמיר; 3 הרוגים בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקמרון, בניגריה, במאלי, בקשמיר, בפיליפינים, בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 341 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים מסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה של פיגועי-התאבדות, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דמשק, דיר אל-זור, בחאלב, בחומס, באל-חמה, באל-רקה, בדרעא במחוז אידליב. ארגונים מקומיים בסוריה מסרו על חיילים הרוגים רבים בקרבות שהיו ברחבי היממה האחרונה במהלך היומיים האחרונים.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של 110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות בין המיליציות השיעיות למיליציות הסוניות הפרו-סעודיות. דובר שיעי מסר שמרבית ההרוגים היו בקרבות שפרצו פעם נוספת באזור העיר תעז.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-60 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות רבים ברחבי אפגניסטן.
--
הודו – טרור אסלאמי –קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 אזרחים נוספים בעימותים אלימים בין אזרחים לחיילים הודים הפועלים בחבל.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו במתחם צבאי הנמצא בעיר מוגדישו. מקור נוסף מסר שההרוגים היו חיילים.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בדרום-סודאן מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של 12 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מליציות חמושות מקומיות הפועלות בצפון המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של 8 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של 3 בני-אדם נוספים בקרבות שפרצו בין שני ארגוני טרור הפועלים במחנה עין אל-חילווה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של 7 מחברי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-10 באפריל 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-סיני. כמו כן נמסר על שימוש בירי ממל"ט בצפון-סיני ועל נפגעים נוספים באירוע.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: