Wednesday, April 12, 2017

טרור אסלאמי - 359 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 57 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניז'ר; 40 הרוגים בתימן; 30 טרוריסטים מוסלמים ו-4 ילדים נהרגו באפגניסטן; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 15 הרוגים בפיליפינים בקרבות נגד טרוריסטים מוסלמים;  6 הרוגים בפקיסטן;  3 חיילים נהרגו בלוב; 3 הרוגים בדארפור: 3 הרוגים נוספים בלבנון;  2 חיילים רוסים נהרגו בסוריה; הרוג בטורקיה מפיצוץ של מטען-חבלה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בקמרון, בצ'אד, בסודאן, בפיליפינים, בסומליה, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר, ובאפגניסטן; סה"כ 359 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. דוברי האופוזיציה בסוריה מסרו על קרבות עם הרוגים רבים באזור הערי דרעא, שם נמנו בין ההרוגים יותר מ-16 חיילים סורים שנפגעו בהתקפות של המורדים הפולים באזור. כמו כן נמסר על הריגתם של בני-אדם רבים בקרבות ובהפצצות שהיו באזור העיר אל-רקה ובמחוז אידליב. גורמים אזרחיים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דמשק, חאלב, חומס, אל-חמה, בדיר אל-זור, בחסכה, בתדמור, בלטקיה ובמקומות נוספים. מקרות ביטחוניים ברוסיה מסרו על הריגתם של 2 חיילים רוסים מפיצוץ של מרגמה שנורתה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר תדמור.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקרות תקשורתיים בתימן מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות של סעודיה שנערכו לאורך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של 3 חיילים במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום לוב נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 ילדים מפיצוץ של מרגמה במחוז קונדוז.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי היו במהלך היממה האחרונה באזור העיר קראצ'י ובמקומות נוספים.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במזרח חבל דארפור.
--
ניז'ר – טרור: מקורות צבאיים בניז'ר מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של 47 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה ממסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בדרום-מזרח טורקיה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של 3 בני-אדם נוספים בקרבות בין שני ארגוני טרור הפועלים במחנה עין אל-חילווה. דוברים נוספים מסרו כי במהלך הימים האחרונים נהרגו בקרבות הללו 8 בני-אדם ונפצעו 35 בני-אדם נוספים שכולם טרוריסטים מוסלמים.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים ותקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-11 באפריל 2017 על הריגתם של 15 בני-אדם ביום של קרבות ובהתקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועלים בדרום הפיליפינים. דוברים צבאיים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 9 טרוריסטים מוסלמים ו-4 אזרחים.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: