Monday, April 10, 2017

טרור אסלאמי - 395 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 45 הרוגים בשני פיגוע-התאבדות בכנסיות נוצריות במצרים; 37 חיילים, שוטרים וטרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן; 15 הרוגים בסומליה מפיצוץ של מכונית-תופת; 9 הרוגים בדארפור; 6 אזרחים נהרגו בקשמיר;  5 הרוגים במאלי בהתקפה של ארגון "אל-קאעידה"; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 הרוגים בלבנון; חייל אמריקאי נהרג באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים היו בקשמיר, במאלי, בפיליפינים, בבנגלדש, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 395 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על הריגתם של 15 בני-אדם באזור העיר דרעא בהפצצות אוויריות ובקרבות שהיו במהלך היממה אחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בגבול סוריה-עיראק. 20 הרוגים נוספים היו במחוז אידליב בקרבות בין ארגוני טרור אסלאמיים לבין הצבא הסורי. וכן נמסר על כ-25 הרוגים בקרבות שהיו באזור אל-חמה, בחאלב, בריף דמשק, בהרי קלמון, בחומס, באל-ראקה, בתדמור ובדיר אל-זור. ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בהפצצות קטלניות של רוסיה שנערכו באזור מחוז אידליב.

47 Killed by Suicide Bombers at Two Egyptian Churches 

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של 150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי בעיראק מסר על הריגתם של כ-520 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", מאז שהחלה ההתקפה על החלק המערבי של העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור – ארה"ב: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של יותר מ-30 חיילים ושוטרים אפגאניים בסדרה של התקפות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית שנערכה במחוז לגמאן כמו כן נמסר על הריגתו של חייל אמריקאי בקרבות נגד טרוריסטים מוסלמים במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים תקשורתיים סומליה מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של 15 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו. דוברים מקומיים מסרו היעד לפיגוע היה הרמטכ"ל הסומלי ששרד את הפיגוע.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של 9 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מיליציות מקומיות חמושות הפועלות במזרח חבל דארפור.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" שפעלו במרכז מאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של 27 בני-אדם ועל פציעתם של עשרות נוספים בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בכנסייה נוצרית-קופטית באזור העיר טנטה. זמן קצר לאחר מכן נהרגו 18 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהתבצע בכנסייה נוצרית-קופטית באלכסנדריה. בשני הפיגועים נפצעו יותר מ-100 בני-אדם. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות לרצח של הקופטים בשתי הכנסיות.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שני ארגוני טרור שהפועלים במחנה עין אל-חילווה. הקרבות במחנה נמשכים כבר שלושה ימים רצופים.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים הודו מסרו ב-9 באפריל 2017 על הריגתם של 6 אזרחים מירי של חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר ההודי במהלך הפגנות אלימות מאוד שפרצו באזור נגד הנוכחות של הודו בקשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: