Thursday, May 18, 2017

טרור אסלאמי - 208 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 45 טרוריסטים מוסלמים ו-5 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 5 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בפיגועי-התאבדות שהתבצע בניגריה; 4 הרוגים בקניה מפיצוץ של מכונית-תופת; 4 חיילים נהרגו בדרום-סודאן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, במאלי, בלוב, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בתימן, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 208 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-17 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במוקמות רבים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים בתדמור, בחאלב, באל-רקה, בדיר אל-זור, בחומס, באל-חמה, באידליב, בהרי קלמון ובמקומות נוספים ברחבי סוריה. גם במהלך היממה האחרונה נסמר על אזרחים רבים שנהרגו בהפצצות אוויריות של כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-17 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-17 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-5 בני-אדם בסדרה של תקריות ירי שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מרבית האירועים התרחשו כנראה באזור העיר תעז.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-17 במאי 2017 על הריגתם של 45 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 אזרחים מפיצוץ של מטעני חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
קניה – טרור: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-17 במאי 2017 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו ליד הגבול המשותף עם סומליה.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בדרום-סודאן מסרו ב-17 במאי 2017 על הריגתם של 4 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מקומיים הפועלים במסגרת האופוזיציה נגד הממשלה המכהנת של דרום-סודאן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-17 במאי 2017 על הריגתם של 2 אזרחים בשלושה פיגועי-התאבדות שהתבצעו בידי טרוריסטיות מוסלמיות שפעלו בשם ארגון "בוקו חראם".
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: