Monday, May 22, 2017

טרור אסלאמי - 210 הרוגים ביממה האחרונה

60 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בעיראק; 30 טרוריסטים מוסלמים, 20 חיילים ו-2 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בתימן; 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה; 9 הרוגים במצרים בקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית"; 6 שוטרים ו-4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן בהתקפת טרור אסלאמית; 5 הרוגים בסומליה; 2 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בקשמיר; 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בסודאן, בפיליפינים, בקשמיר, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 210 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-21 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. דוברים מקומיים נוספים מסרו על התקפות נוספות של ארגון "המדינה האסלאמית, שנערכו באזור דיר אל-זור שבהן נהרגו עשרות בני-אדם, רובם היו כנראה חיילים סורים ואזרחים.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-21 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-21 במאי 2017 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה נערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי עיראק. בין ההרוגים היו לפחות 10 אזרחים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 במאי 2017 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים ושל כ-20 חיילים בסדרה של קרבות ובפעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה נגד ארגוני טרור אסלאמיים. כמו כן נמסר על הריגתה של אזרחית גרמניה ושל מאבטח מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר קאבול.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-21 במאי 2017 על הריגתם של 6 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון-מערב פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות אחרת שנערכה באזור זה במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-21 במאי 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של קרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-21 במאי 2017 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-21 במאי 2017 על הריגתם של 9 בני-אדם בקרבות בין מיליציות חמושות פרו-ממשלתיות לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני.
--
טורקיה – טרור: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-21 במאי 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות משטרתית יזומה שנערכה באזור העיר אנקרה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-21 במאי 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים, וכן על הריגתם של 2 חיילים בהיתקלות קטלנית שהייתה באזור חבל קשמיר ההודי.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: