Thursday, May 11, 2017

טרור אסלאמי - 227 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בתימן; 13 הרוגים בסומליה; 10 אזרחים ו-8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 5 חיילים נוספים נהרגו בלוב; שוטר נהרג בקשמיר ההודית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בצ'אד, בתאילנד, בבנגלדש, בקשמיר, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 227 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-10 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במקומות רבים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על הפצצות אוויריות קשות שנערכו באזור העיר דרעא בידי כוחות הביטחון של סוריה. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים באל-חמה, בחאלב, בחומס, באידליב, ליד הגבול עם עיראק, באזור הגבול עם טורקיה, בהרי קלמון ובאזור העיר אל-רקה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-10 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-10 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגונים שיעים הפועלים בתימן, מקורות מקומיים נוספים מסרו שבין ההרוגים היו 16 שיעים זרים החברים בארגון "חיזבאללה התימני" שהוקם בידי איראן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-10 במאי 2017 על הריגתם של 5 חיילים נוספים בקרבות נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי. ביומיים האחרונים נהרגו בקרבות הללו 17 חיילים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-10 במאי 2017 על הריגתם של 10 אזרחים בשורה של פיגועי-טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון אפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-10 במאי 2017 על הריגתם של 13 בני-אדם בסדרה של קרבות בין כוחות הממשלה הסומלית לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-10 במאי 2017 על הריגתו של שוטר לאחר חטיפתו בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר ההודי.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: