Tuesday, May 16, 2017

טרור אסלאמי - 247 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 20 טרוריסטים מוסלמים ו-5 ילדים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בניז'ר בהתקפה על מסגד מקומי; 10 הרוגים בתימן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר ההודית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בניגריה, במאלי, בלוב, בסומליה, בלוב, בתימן, בצ'אד, בבנגלדש, בקשמיר, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 247 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-15 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. דוברים מקומיים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 7 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית, שנערכה באזור דיר אל-זור. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים בדרעא, באל-חמה, במחוז אידליב, בחאלב, בחומס, בצפון מחוז לקטיה, בהרי קלמון ולאורף הגבול המשותף עם טורקיה. גם דוברי ארגון "המדינה האסלאמי>, מסרו על אזרחים הרוגים בהפצצות שנערכו בצפון סוריה באזורים הנמצאים בשליטתם.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-15 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון-עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על שורה ארוכה של פיגועי-התאבדות שגרמו לנפגעים נוספים במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-15 במאי 2017 על הריגתם של כ-10 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-15 במאי 2017 על הריגתם של כ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" ומארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 ילדים מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-15 במאי 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות שהייתה עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
--
ניז'ר – טרור: מקורות תקשורתיים בניז'ר מסרו ב-15 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של התקפה קטלנית מאוד של טרוריסטים מקומיים שפעלו נגד מסגד מקומי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: