Friday, May 12, 2017

טרור אסלאמי - 255 הרוגים ביממה האחרונה

70 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 60 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 35 הרוגים בתימן; 10 בני-אדם נהרגו במצרים בהתקפה של ארגון "המדינה האסלאמית"; 5 מחברי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 2 הרוגים בקשמיר הפקיסטנית מירי של חיילים הודים; 2 הרוגים בסומליה; טרוריסט מוסלמי מארגון "אל-קאעידה" נהרג באלג'יריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בתאילנד, במאלי, בסומליה, בסודאן, בלוב, בתימן, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 255 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-11 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות כורדיים מסרו שבין ההרוגים היו עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בקרבות עם כוחות כורדיים הפועלים בצפון סוריה. דוברים נוספים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים בעיקר במחוז אידליב ובאזור העיר דרעא. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים באזור מחוז לטקיה, דיר אל-זור, תדמור, חאלב, חומס, בהרי קלמון ולאורך הגבול המשותף עם טורקיה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-11 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-11 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-35 בני-אדם בסדרה של פיגועי-התאבדות, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי סעודיה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 במאי 2017 על הריגתם של כ-60 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – קשמיר – הודו: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-11 במאי 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של חיילים הודים שפעלו באזור הגבול המשותף בחבל קשמיר.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-11 במאי 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-שבאב".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-11 במאי 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון :אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח המדינה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסר ב-11 במאי 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם חברי המיליציות השבטיות החמושות הפועלות בצפון-סיני בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-11 במאי 2017 על הריגתם של 5 מחברי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
==
ד"ר יוחאי סלע



No comments: