Wednesday, May 10, 2017

טרור אסלאמי - 281 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בעיראק; 55 טרוריסטים מוסלמים ו-9 ילדים נהרגו באפגניסטן;  40 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בתימן; 12 חיילים נהרגו בלוב; 8 הרוגים בסומליה מפיצוץ של מכונית-תופת; 8 הרוגים בדארפור; 8 הרוגים בניגריה; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 7 חיילים נהרגו במאלי; 7 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 4 הרוגים בפקיסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בקמרון, בתימן, בסומליה, בקשמיר, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 281 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה באזורים אחדים ברחבי המדינה. מקורות כורדיים מסרו שבין ההרוגים היו לוחמים כורדים שנפגעו בקרבות שהיו בצפון סוריה נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות רבות באזור מחוז חומס במהלך קרבות נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", וכן על הריגתם של עשרות רבות של חברי הארגון. כמו כן נמסר על הריגתם של מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמית" בפעולות צבאיות שנערכו ברחבי סוריה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעם ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי הקואליציה הסעודית שפעלה ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של 12 חיילים המהלך התקפה צבאית יזומה נגד טרוריסטים מוסלמים הנמצאים עדיין במתחם מבוצר באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של 55 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ליד בית-ספר הנמצא במחוז פרוואן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של 8 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים דארפור מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של 8 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של 8 בני-אדם בהתקפה של מיליציות אסלאמיות חמושות שבטיות הפועלות בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של 7 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" שפעלו בצפון מאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מתנועת "האחים המוסלמים" בפעילות משטרתית יזומה שנערכה במצרים עילית.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-9 במאי 2017 על הריגתם של 7 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: