Thursday, June 8, 2017

טרור אסלאמי - 218 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 75 הרוגים בעיראק; 13 אזרחים ו-6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסדרה של פיגועי-טרור באיראן; 12 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 4 אנשי סיוע נהרגו בקניה מפיצוץ של מטען-חבלה; 3 טרוריסטים מוסלמים ואזרח נהרגו בקשמיר; 2 שוטרים נהרגו במצרים; חייל נהרג בטורקיה; הרוג שמיני בפיגוע בלונדון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו באיראן, בפיליפינים, במאלי, בקשמיר, בסודאן, בסומליה, בתימן, בלוב, בניגריה, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 218 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-7 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות רבות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" במהלך קרבות שהיו באזור רמת הגולן הסורי. הרוגי רבים היו גם באזור דיר אל-זור ובדרעא. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים – בקרבות בהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר אל-רקה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-7 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-75 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
בריטניה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בבריטניה מסרו ב-7 ביוני 2017 על גופה של הרוג שמיני שנמצאה במהלך היום בעקבות הפיגוע שהיה במרכז לונדון ב-4 ביוני 2017. בפיגוע נהרגו 8 בני-אדם ו-3 טרוריסטים מוסלמים שפעלו בהשראת ארגון "המדינה האסלאמית".
--
איראן – טרור: מקורות תקשורתיים איראן מסרו ב-7 ביוני 2017 על הריגתם של 13 בני-אדם בשני פיגועי-טרור שהתבצעו באזור העיר טהראן. בין ההרוגים היו לפחות 6 טרוריסטים מוסלמים. בפיגועים נפצעו יותר מ-40 בני-אדם נוספים. מקורות באיראן מסרו במהלך היום על לפחות 8 טרוריסטים מוסלמים שהשתתפו בפיגועים. מקורות שונים באיראן דיווחו שמרבית הטרוריסטים נהרגו מירי של אנשי כוחות הביטחון. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות לפיגוע.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-7 ביוני 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 ביוני 2017 על הריגתם של יותר מ-12 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה אחרונה נגד ארגון "הטליבאן". לפחות 3 מההרוגים היו אזרחים.
--
קניה – טרור: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-7 ביוני 2017 על הריגתם של 4 אנשי סיוע מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 ביוני 2017 על הריגתם של לפחות 10 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון "אל-שבאב" הפועל בדרום סומליה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-7 ביוני 2017 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-7 ביוני 2017 על הריגתו של חייל טורקי בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
הודו – טרור אסלאמי –קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-7 ביוני 2017 על הריגתו של אזרח מוסלמי מירי של חיילים הודים במהלך עימותים אלימים שפרצו בחבל קשמיר ההודי. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות שהייתה בחבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: